Les 5 tendances de la nouvelle économie mondiale(fr) Investir en période de superinflation, d'hyperinnovation et de transition climatique... Author: Koen De Leus Philippe Gijsels Hardback 2023 448 Une chose est sûre et certaine : les fondements de l'économie mondiale vacillent. Investisseurs, entreprises et pouvoirs publics se voient[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Cocorico !(fr) 25 ans de fierté d'entreprendre... Author: Marina Laurent Hardback 2021 192 Cet ouvrage n'est pas un livre d'entreprise, c'est un roman d'amour et d'aventures. Publié à l'occasion des 25 ans du célèbre « Prix de[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Les secrets des administrateurs(fr) Herman Daems sur la corporate governance Author: Herman Daems Hardback 2020 240 Dans Les secrets des administrateurs, Herman Daems traduit magistralement sa vaste et unique expérience dans un livre clair et concret, qui[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Gigantisme(fr) De « too big to fail » vers un monde plus durable et plus humain Author: Geert Noels Hardback 2019 240 Pourquoi le nombre de cas d'obésité augmente-t-il dès qu'un nouvel hypermarché ouvre ses portes ? Pourquoi les plus grandes entreprises au[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
The New World Economy in 5 Trends(en) Investing in times of superinflation, hyperinnovation and climate transition Author: Koen De Leus Philippe Gijsels Hardback 2024 424 The future is uncertain but for one thing: the global economy is in disarray. Investors, companies and governments must rethink their approach[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Influencers(en) Who are they? Where can you find them? How to they light the fire? Author: Carole Lamarque Hardback 2018 152 Influencer marketing is trending. Marketing plans based on mouth-to-mouth advertising generate twice as many sales results. But not all of the[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Book of Noble Purpose(en) Author: Olivier Onghena-'t Hooft Hardback 2019 320 Why do you do what you do? What does your organisation stand for? What kind of organisation would you like to lead?[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
10 Quintessential Questions(en) Insights from authentic and passionate leaders around the world Author: Suyin Aerts Hardback 2024 336 A good question is one that takes into account who you’re asking and the situation you're in. We need to ask ourselves the right[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Dare to jump(en) Everything you want is on the other side of fear Author: Cedric Dumont Hardback 2020 128 Empower success in disruptive times Set your priorities Create resilience, embrace change Accept your fear Use[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Uncertainty Principle(en) How to leverage the Never Normal Author: Peter Hinssen Hardback 2025 240 In our Never Normal world, the pace of change is not just rapid; it's relentless, transforming our reality into a landscape that is[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Why Innovation Fails(en) The 7 keys to success Author: Joachim De Vos Hardback 2022 316 Om succesvol te blijven is het belangrijk dat organisaties bestand zijn tegen de steeds snellere veranderingen en ze die veranderingen liefst[...] Prijs:€ 39,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Insights from the boardroom(en) Herman Daems on corporate governance Author: Herman Daems Hardback 2020 240 'In Geheimen van de bestuurskamer slaagt Herman Daems erin zijn brede en diepe ervaring in een helder en concreet boek te gieten,[...] Prijs:€ 39,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Less contact more impact(en) Author: Jochen Roef Jozefien De Feyter Carolien Boom Hardback 2020 186 Customers today demand an extremely personalised buyer experience: they want expert guidance throughout a customised buying process. By[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
The future of shopping(en) Re-set Re-made Re-tail Author: Jorg Snoeck Hardback 2022 272 The award-winning retail guide The Future of Shopping: where everyone is a retailer, translated into French, English and Chinese, is[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Humanizing strategy(en) How to Master Emotions, Values and Beliefs When You Execute Plans Author: Geert Vercaeren Hardback 2021 287 Strategie-uitvoering is complex. Drie van de vier organisaties slagen er niet in hun strategieën uit te voeren, ondanks adviesbureaus, een[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje